10. 10. 2009

Odkazy na moje nové články

*
Na tyinternety.cz byly publikovány následující nové články:

Tři oblasti internetové strategie (aktualizováno pro rok 2009)

Kdo je webový stratég? V podniku většinou odpovídá za dlouhodobou vizi internetových aktivit. Prostředí, ve kterém dnes podniky operují, je stále více... více

10.10.2009
 Rubrika: Sociální sítě

Social business design: zrod nového komerčního odvětví

Na konci srpna 2009 vzniklo nové komerční odvětví „social business design“. Co je social business design? Je to významná sociální inovace. Proč je... více

04.10.2009 Rubrika: Sociální sítě

Google SideWiki: pravidla hry se zásadně mění

Minulý týden Google nenápadně oznámil spuštění nového panelu WikiKomentáře (SideWiki). Je to funkce lišty Google Toolbar, která dost možná otřásne... více

29.09.2009 Rubrika: Události

Soukromí neexistuje! Jak si vybudovat naslouchací stanici

Firmy, které jsou na internetu aktivní, s údivem zjišťují, že nepřežijí bez nového druhu otevřenosti, průhlednosti. Prvním krokem k tomu je vybavit... více

24.09.2009 Rubrika: Sociální sítě

Následujte mě na Twitteru 
Staňme se přáteli na Facebooku 
Sledujte mě na FriedFeedu 
Přidejte si mě do své sítě na Delicious 
Můj LinkedIn profil

*

Posted via email from Vlad Hrouda Marketing – lifestream v češtině (in Czech)

0 komentářů:

Okomentovat