1) Vyberu název, který je co nejvýstižnějším popisem mého zboží. Například: „Kniha o pěti metodách, jak vychovat nebojácné dítě“ nebo „Rekonstrukce bytového jádra za 4 hodiny.“ Takové názvy milují internetové vyhledávače, třeba Google, a tak se lidem přímo zobrazí odkaz k Vašemu zboží.
2) Vyberu chytrý název, který přinutí čtenáře, aby si přečetl podtitulek nebo pár řádků návodu k použití. Například: „Přípojka k velkým penězům“ nebo „Urychlovač hojení.“
3) Poslednímu způsobu dávám přednost. Vyberu název, který chci, aby byl „zapsán“ do slovníků, jako nové slovo, pojem. Měl by to být název, o kterém by lidé hovořili a šířili tak evangelium (dobrou zprávu) o vašem zboží sami dál. Vždy to nefunguje, ale když se to podaří a název se uchytí a stane se pojmem, budu šťastný i když nic neprodám. Zboží pak rozdám zdarma, jako poděkování zákazníkům.
26. 5. 2008
Jak pojmenovat zboží
(Výrobek, knihu, www stránky, blog, krabici s ovesnými vločkami atd.) Jak pojmenovat to, co chci úspěšně prodávat? Pojmenování zboží je zkratkou příběhu o něm. Pojmenování posune význam výrobku tam, kam zákazník chce – na to už nemáte žádný vliv. Zde jsou tři metody:
Štítky:
Ústní marketing
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
0 komentářů:
Okomentovat