*
(Zjednodušené) poučení z tohoto příspěvku: lidé si určí sami k čemu budou jednotlivé služby používat, nezávisí to vždy jen na jejich tvůrcích.
Následující přehled je trochu matoucí a zároveň pozoruhodný. Jsou v něm totiž zařazeny i služby (stránky, sociální média), které původně nebyly navrženy pro sociální záložkování (bookmarking).
Někomu se zdá, že svůj Twitter používám pro záložkování. Já to chápu jinak. I když na Twitteru uveřejňuji mnoho odkazů, využívám je hlavně k naslouchání, monitoruji reakce lidí.
Služby, které považuji za speciálně navržené pro záložkování jsem označil hvězdičkou (*), stránky sociálního zpravodajství, social news jsem označil křížkem (+), Technorati byla navržena jako vyhledávač blogů a Twitter pro mikroblogování:
- Twitter
Inbound Links: 12,572,670
Alexa Rank: 12
Page Rank: 9/10 - Digg.com (+)
Inbound Links: 33,477,840
Alexa Rank: 98
Page Rank: 8/10 - Yahoo Buzz (+)
Inbound Links: 432,836
Alexa Rank: 3 (Inc Yahoo.com)
Page Rank: 8/10 - StumbleUpon (*)
Inbound Links: 21,636,190
Alexa Rank: 231
Page Rank: 8/10 - Reddit.com (+)
Inbound Links: 594,462
Alexa Rank: 335
Page Rank: 8/10 - Delicious (*)
Inbound Links: 1,137,520
Alexa Rank: 357
Page Rank: 8/10 - Mixx (+)
Inbound Links: 3,707,449
Alexa Rank: 663
Page Rank: 8/10 - Technorati
Inbound Links: 3,805,617
Alexa Rank: 916
Page Rank: 8/10 - Propeller (+)
Inbound Links: 1,012,324
Alexa Rank: 1,810
Page Rank: 7/10 - Fark (+)
Inbound Links: 1,310,432
Alexa Rank: 2,291
Page Rank: 4/10
Máte na to jiný názor? Můžete něco doplnit? Napište to do komentáře.
Zdroj přehledu: Antorsa blog
*
Posted via email from Vlad Hrouda Marketing – lifestream v češtině (in Czech)
thank you very much
OdpovědětVymazat