Tento obrázek vytvořil (visual credit) David Armano. Co je v dnešním marketingu (holým) neštěstím, vážným psychickým onemocněním?
- pomatenost mikrostránkami
- silný zájem a závislost na virovém marketingu
- vzrušenost obrázky ve formátu Flash
- ochota se pro velkou myšlenku uštvat až k smrti
- poblouznění odměnou, uznáním
- zlatá horečka v sociálních médiích
- nezájem po velkém nadšení
- onemocnění touhou po zářivých cílech
- beznadějné vnucování se reklamními bannery
- víra ve správnost marketingových kampaní
Znáte se či stýkáte se s takto psychicky nemocnými marketéry? Napište o nich komentář.
Měli byste lepší překlad či komentář k jednotlivým onemocněním?
Následujte mě na Twitteru: @hrouda
Značky Technorati: viral marketing,Flash,social media,banner,campaign,David Armano,microsite,big idea
0 komentářů:
Okomentovat