20. 10. 2008

Lidský život je marketingové rozhodnutí

Vyberu si směr a budu hlasitý!

Neobvyklý směr:
  • směr, na který mám dost zdrojů a sil
  • směr, který zvládnu autenticky, nadějně, se sebedůvěrou, sám sebou, opravdově
  • směr, který si užiju, vychutnám, potěší mě
Hlasitě:
  • s trpělivostí a vášní
  • hrdě a radostně
  • jistě, odvážně, směle
  • se sebedůvěrou, s pevným přesvědčením
  • s vírou
  • důsledně, zásadově, pevně
  • vyladěně
  • s ohromujícím konáním při práci, v jejíž vizi, představu věřím
Charakter marketéra, obchodníka, vůdce je marketingovým (politickým) rozhodnutím o tom, kterým řádem se bude řídit. Když se „politicky“ nerozhodne nebo když ničemu nevěří, potřebuje náhradu. Tou náhradou je potom přijetí obrazu, vzoru, příběhu někoho jiného, podřízení se těmto vzorům, podřízení se jinému vůdci.

Podřídíte se? Dáte svým zákazníkům vzor, aby se oni mohli podřídit?


0 komentářů:

Okomentovat