Zkuste svého zákazníka požádat, aby uznal, že udělal chybu nebo že se zmýlil, že nemá pravdu. Se zlou se potážete, trefíte se vedle. Zkuste svého zákazníka poučovat. Buď ho tím rozezlíte nebo Vás nebude vůbec poslouchat. Zkuste své zákazníky požádat, ať se sami ohodnotí známkou od jedné do pěti (jako ve škole), jak jsou chytří, velkorysí nebo ukáznění. Všichni zákazníci jsou nejen chytřejší než Vy, ale také mnohem chytřejší než průměr.
Podle Gallupova průzkumu veřejného mínění více než 85 % lidí, kteří používají internet považuje sebe sama za chytřejší, než je průměr. Přesto se tito nadbytečně vzdělaní lidé, tato duchovní elita, při každé návštěvě internetu cítí jako hlupáci. Nejde jim otevřít Váš soubor, který jste jim nabídli ke stažení, nestáhli si ten správný plug-in, aby si mohli Vaše stránky prohlížet, po kliknutí na odkaz se nedostali tam, kam chtěli, po odeslání vyplněného formuláře se objeví hlášení o chybě, které nerozumějí, stránka se načítá příliš dlouho... Vztekle to vzdávají, a s úlevou přecházejí na primitivní, stručné a jednoduché stránky Vašeho konkurenta.
Přestaňte investovat tolik času a peněz do svých internetových stránek. A předělejte je, aby nebyly jako katalog nebo brožura. Internetová stránka pro Vaše nové nadějné zákazníky by měla být malá, rychlá a jednoduchá. Měla by mít jen jednu věc, na kterou chcete, aby lidé klikali – měla by sbírat e-mailové adresy výměnou za slibovaný prospěch. A potom nedělejte nic jiného, a na e-maily odpovídejte, a posílejte lidi na další svoje stránky. A zase lidi pobízejte dalším prospěchem. Co lidé nejvíce potřebují, jsou peníze. Tak jim je třeba rovnou dejte. Vyjde to mnohem levněji, než drahé reklamní kampaně.
29. 6. 2008
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
0 komentářů:
Okomentovat