Produkty
To je o MNĚ: o obchodníkovi a jeho zboží či službách.
- Lidé mě milují (a moje produkty také).
- Lidé mě nesnáší, nenávidí.
- Lidem jsem něco dal, a stojí jim za to, o tom mluvit.
- Lidem jsem usnadnil, aby o mně mohli mluvit.
Dobrý pocit
To je o LIDECH: o vypravěčích.
- Lidé mají pocit, že jsou chytří (chci vypadat chytře, vím o produktu vše).
- Lidé se cítí být důležití (miluji, když jsem tázán, chci dostat zvláštní status, informace).
- Lidé chtějí pomoci druhým (nenaleťte na jiné šmejdy, tento výrobek je spolehlivý).
- Lidé se chtějí realizovat, projevit sami sebe (chci mluvit o produktech, které miluji).
Pocit sounáležitosti
To je o NÁS: o skupině nadšenců.
- Lidé jsou rodina, součást mojí značky.
- Lidé jsou součástí týmu.
- Lidé jsou zasvěcenci, interní pracovníci, členové organizace.
10. 7. 2008
Aby o mně lidé mluvili, 1. díl
To je nejlevnější reklama. Zákazníci o mně budou sami říkat dalším lidem. Lidé rádi mluví, sdělují svoje mínění o druhých lidech, o věcech a o událostech. Jak to ale udělat, aby o mně mluvili? Zde jsou tři důvody (podle Andy Sernovitze), motivace, aby o mně lidé mluvili:
Štítky:
Ústní marketing
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
0 komentářů:
Okomentovat