Podle studie Doubleclick.com dávají lidé při nákupech přednost svolenému e-mailu před poštovním dopisem. Jakým způsobem si lidé přejí, aby je obchodník kontaktoval?
- 81 % svoleným e-mailem (permission based e-mail)
- 14 % dopisem poštou
- 3 % neví
- 2 % nevyžádaným e-mailem (posílejte mi, co se vám zlíbí, a kolikrát chcete)
- 0 % nevyžádaným telefonním hovorem (je mi jedno, když mě budete obtěžovat voláním)
- 0 % aby obchodník osobně zavolal
Proti svolenému e-mailu nic nenamítá 92 % lidí. Jak podle IMT Strategies lidé reagují na svolený e-mail?
- 13 % se těší a dychtivě svolený e-mail čte
- 48 % je zvědavých, co svolený e-mail obsahuje a čte ho
- 30 % svolený e-mail nevadí, je jim to jedno, jsou lhostejní
- 7 % otevírá svolené e-maily trochu nerado
- 2 % svolené e-maily mažou bez čtení
Naproti tomu nevyžádané e-maily (spam) maže bez čtení 77 % lidí, 16 % je nerado otevírá, 3 % lidí je spam lhostejný, 4 % je zvědavě čte a 1 % po spamu touží.
0 komentářů:
Okomentovat