18. 2. 2009

Výhody sociálních médií

 

Podívejte se na výsledky průzkumu, shrnutého na konci prosince 2008 na blozích eMarketer a Mashable. Průzkum se dotazoval marketingových ředitelů, jaké výhody spatřují v marketingu sociálních médií, a takto odpovídali:

  • Focused Social Networks Build Community 85 % zapojení zákazníků
  • 65 % přímá komunikace se zákazníky
  • 59,9 % rychlost zpětné vazby či výsledků
  • 59,1 % zjišťování, čemu zákazníci dávají přednost
  • 51,1 % nízké náklady
  • 48,2 % budování značky
  • 42,3 % marketingový výzkum
  • 40,1 % spolehlivost mínění „davu“
  • 37,2 % zásah
  • 21,2 % skvělý zdroj potenciálních zákazníků
  • 17,5 % služby zákazníkům

Závěr: Většina marketingových ředitelů si nemyslí (21,2 %), že angažovanost v sociálních médiích má přímý vliv na prodej. Se sociálními médii jako s jedním z komunikačních nástrojů však počítají.

Zapojíte i vy v roce 2009 sociální média do svého marketingu? Přebudujete organizaci své firmy, aby byla social? A jak?

@hrouda


0 komentářů:

Okomentovat