Podívejte se na výsledky průzkumu, shrnutého na konci prosince 2008 na blozích eMarketer a Mashable. Průzkum se dotazoval marketingových ředitelů, jaké výhody spatřují v marketingu sociálních médií, a takto odpovídali:
- 85 % zapojení zákazníků
- 65 % přímá komunikace se zákazníky
- 59,9 % rychlost zpětné vazby či výsledků
- 59,1 % zjišťování, čemu zákazníci dávají přednost
- 51,1 % nízké náklady
- 48,2 % budování značky
- 42,3 % marketingový výzkum
- 40,1 % spolehlivost mínění „davu“
- 37,2 % zásah
- 21,2 % skvělý zdroj potenciálních zákazníků
- 17,5 % služby zákazníkům
Závěr: Většina marketingových ředitelů si nemyslí (21,2 %), že angažovanost v sociálních médiích má přímý vliv na prodej. Se sociálními médii jako s jedním z komunikačních nástrojů však počítají.
Zapojíte i vy v roce 2009 sociální média do svého marketingu? Přebudujete organizaci své firmy, aby byla social? A jak?
0 komentářů:
Okomentovat