26. 8. 2009

LazyFeed: nástroj pro naslouchání v sociálních sítích

 

Lazy Bums by vitameatavegalynn „Pokud řídíte ve své firmě marketing, neobejdete se dnes bez nástrojů pro vyhledávání a naslouchání svým zákazníkům či zájemcům na internetu a v sociálních sítích.“ – Brian Solis

Odkazy na články o marketingovém naslouchání a vhodných nástrojích pro vás shromažďuji a stále aktualizuji na Delicious.

Od včera (26. 8. 2009)  je LazyFeed otevřen pro širokou veřejnost. Je to další z mnoha nástrojů pro vyhledávání v reálném čase (real time search). Zřiďte si na LazyFeed účet (sign up), zadejte témata, která vás zajímají, a v reálném čase se vám budou do prohlížeče neustále sypat odkazy a anotace z více než milionu blogů, hudebních a audio serverů.

LazyFeed má již delší dobu pozitivní ohlasy a publicitu od předních geeků ze Silicon Valley.

Dnes jsem zaznamenal na LazyFeed tři novinky:

  1. Ovládací lišta: V patě stránky najdete ovládací lištu, a tak se mnohem snadněji dostanete ke svému obsahu a účtu.
  2. Personalizace: Snadno můžete zablokovat zdroje, které nechcete sledovat pomocí tlačítka s křížkem „block this source.“ Tím se vám pročistí výsledky vyhledávání od nežádoucího balastu.
  3. Sdílení: Zajímavé výsledky vyhledávání můžete nyní sdílet jedním kliknutím se svými přáteli na Twitteru, Facebooku či e-mailem.

Čtyřminutové video v angličtině, jak používat LazyFeed, můžete shlédnout na YouTube.

Přepis videa do češtiny a podrobnější popis LazyFeed jsem publikoval na tyinternety.cz.

Související články

Za fotografii děkuji – photo credit vitameatavegalynn.

Následujte mě na Twitteru
Staňme se přáteli na Facebooku
Sledujte mě na FriedFeedu
Přidejte si mě do své sítě na Delicious
Můj LinkedIn profil

Značky Technorati: ,
Reblog this post [with Zemanta]

0 komentářů:

Okomentovat