31. 8. 2009

Můj lifestream v češtině



Tento příspěvek je novinkou ve způsobu jak budu publikovat články. Tímto zahajuji publikování krátkých postřehů, názorů, odkazů fotografií a více ze života a z nových trendů v marketingu.

Celý proces začíná napsáním článku (a přiložením příloh ve formě fotografií, obrázků nebo videa) v podobě emailu ve službě GMail. Po odeslání emailu se článek automaticky publikuje v geniálně jednoduché blogovací službě Posterous (která má skvěle zpracovanou nápovědu v angličtině), a odtud je automaticky odeslán (v podobě odkazu či anotace) na Twitter, Facebook, Plurk, Identica, FriendFeed, Flickr, Picasa, YouTube, Delicious (další budu přidávat) a s celým textem na můj blog (Sakra,chci účinnější inzeráty).

O tom co je to lifestream jsem publikoval článek s příklady z praxe na tyinternety.cz. Zahajuji tímto tedy svůj lifestreaming v češtině.

A teď jsem hrozně zvědav, jak to dopadne až kliknu na tlačítko „odeslat email.“

Následujte mě na Twitteru
Staňme se přáteli na Facebooku
Sledujte mě na FriedFeedu
Přidejte si mě do své sítě na Delicious
Můj LinkedIn profil

Posted via email from Vlad Hrouda Marketing – lifestream v češtině (in Czech)

1 komentář:

  1. Dopadlo to skvěle. Obrázek, který byl přílohou emailu se objevil hned pod nadpisem, anotace s odkazem a obrázkem přistála na Facebooku, twít přistál na Twitteru, a tak dále.

    OdpovědětVymazat