Čtenáři touží (a volají) po pravidlech, po etice, chtějí vymezit jasné hranice mezi bloggerem, žurnalistou a inzerentem (Chris píše sponzorované články) a dokonce vyžadují tréning, standardy a licence, aby se člověk mohl stát mistrem bloggerem.
Chris se stal doslova mluvčím národa sociálních médií. Tento národ teď od něho teď vyžaduje „odpovědnost vůdce“ a vysokou sympatičnost a stálost.
Čtenáři také chtějí, aby blogger odpovídal nejen za svůj obsah, ale také za svůj výdělek - tedy za jasné odhalení, odkud bere peníze na své živobytí.
Moje vysvětlení: Chris se stal vůdcem komunity čtenářů. Předpokladem fungování každé komunity jsou kupodivu stále prastaré komunitní ctnosti: síla tradice, spoléhání, očekávání, loajalita, poslušnost, mýty, kultura, náboženství. Pramenem těchto sociálních ctností je nejistota, vina, oběť či nadindividuální řád (moc).
Chcete se stát bloggerem-vůdcem? Připravte se tedy řešit vůdcovství, profesionalitu a zpeněžování svého vůdcovství.
Následujte mě na Twitteru
Staňme se přáteli na Facebooku
Sledujte mě na FriedFeedu
Přidejte si mě do své sítě na Delicious
Můj LinkedIn profil
Staňme se přáteli na Facebooku
Sledujte mě na FriedFeedu
Přidejte si mě do své sítě na Delicious
Můj LinkedIn profil
Posted via email from Vlad Hrouda Marketing – lifestream v češtině (in Czech)
0 komentářů:
Okomentovat