*
Na konci roku 2009 definitivně končí jedno období mého profesního života. Čeká mě jiná práce. O všech změnách připravuji stručný článek (vyjde po Novém roce).
Všem čtenářů přeji zdraví a štěstí, moc si vás vážím…
Zde je žebříček deseti nejčtenějších článků tohoto blogu v roce 2009 (podle Google Analytics):
- Jak vydat knihu – Lulu, Blurb, CreateSpace, CafePress, WeBook, Xlibris a Librix
- Web 2.0: Spektrum rozhovorů v sociálních sítích
- Kruh marketingových neštěstí
- Všichni zákazníci jsou chytřejší než vy
- Proč Apple a Google vyhrává a vaše firma ne
- Co je networking? Učím se marketing od sicilské mafie
- Co je to Twitter? (Twitter 1. díl)
- Jak říci svému expertovi, že vůbec není odborníkem na sociální média
- Personal Branding: Proč nemůžete vyniknout jako specialista na sociální média
- Ať zvon zní Vaší touhou…
Za fotografii děkuji The U.S. Army
Následujte mě na Twitteru
Staňme se přáteli na Facebooku
Přidejte si mě do své sítě na Delicious
Můj LinkedIn profil
*
0 komentářů:
Okomentovat