31. 12. 2009

10 nejčtenějších článků v roce 2009

*

Za fotografii děkuji The U.S. Army

Na konci roku 2009 definitivně končí jedno období mého profesního života. Čeká mě jiná práce. O všech změnách připravuji stručný článek (vyjde po Novém roce).

Všem čtenářů přeji zdraví a štěstí, moc si vás vážím…

Zde je žebříček deseti nejčtenějších článků tohoto blogu v roce 2009 (podle Google Analytics):

  1. Jak vydat knihu – Lulu, Blurb, CreateSpace, CafePress, WeBook, Xlibris a Librix
  2. Web 2.0: Spektrum rozhovorů v sociálních sítích
  3. Kruh marketingových neštěstí
  4. Všichni zákazníci jsou chytřejší než vy
  5. Proč Apple a Google vyhrává a vaše firma ne
  6. Co je networking? Učím se marketing od sicilské mafie
  7. Co je to Twitter? (Twitter 1. díl)
  8. Jak říci svému expertovi, že vůbec není odborníkem na sociální média
  9. Personal Branding: Proč nemůžete vyniknout jako specialista na sociální média
  10. Ať zvon zní Vaší touhou…
Reblog this post [with Zemanta]

Za fotografii děkuji The U.S. Army

Následujte mě na Twitteru
Staňme se přáteli na Facebooku
Přidejte si mě do své sítě na Delicious
Můj LinkedIn profil

*

0 komentářů:

Okomentovat