Twitter je instant messaging (nástroj pro výměnu okamžitých sdělení) dostupný z webové stránky. Někdo říká, že je to mikroblogovací základna. Podle zprávy HubSpot.com (v pdf, 300 kb) přibude denně na Twitteru až 10 000 lidí, a celkem je jich tam již téměř pět milionů. To je pro marketing velká příležitost. Nikoliv ale pro tradiční marketing, ale pro marketing zcela jiný, nový.
Na Twitteru můžete publikovat svoje příspěvky (takzvané Tweety) o délce maximálně 140 znaků. Když na Twitteru někoho následujete (following), můžete číst jeho příspěvky, sdělení. Když oni (followers) následují vás, mohou číst vaše příspěvky.
Pokud pro odpověď komukoliv na Twitteru použijete @replies, bude taková odpověď veřejná, uvidí ji všichni. Můžete také poslat „direct message,“ přímou, soukromou zprávu těm, kteří vám to v nastavení svého účtu dovolí. Tu nikdo jiný neuvidí.
Skvělé je, že kdykoliv můžete kohokoliv odpojit, vypnou, zablokovat, sama se zrušit.
Je to nepřetržitý proud komunikace, všechny příspěvky jsou neustále veřejně přístupné (některé svoje příspěvky můžete mazat), a můžete v nich vyhledávat pomocí Twitter Search.
Seriál o Twitteru:
- 1. díl: Co je to Twitter?
- 2. díl: Výhody Twitteru pro vaše podnikání
- 3. díl: Blurting nebo konverzace
- 4. díl: Desatero Twitteru
- 5. díl: 7 způsobů, aby vám zákazníci na Twitteru naslouchali
- 6. díl: Jak používat TweetDeck – video
- 7. díl: Nový Twhirl je propojen s webem v reálném čase
- 8. díl: Twitter zvýšil svůj kapitál: vy máte hodnotu 42 dolarů
- 9. díl: Tweople: 27 způsobů empatie, konverzace a vztahů
- 10. díl: Co zajímá moje čtenáře?
- 11. díl: 8 jistých způsobů jak být na Twitteru smazán
- 12. díl: Spojte se s lidmi prostřednictvím své práce
0 komentářů:
Okomentovat