20. 8. 2008

Svolený marketing, 1. díl (Pobídky a lákadla)

Pobídka či lákadlo je odměna za pozornost, čas a energii budoucího možného zákazníka. Je to povzbuzení k účasti v mém marketingovém programu. Bez sobeckého a zištného důvodu se lidé do žádného programu nepřihlásí, na moje sdělení neodpoví. Nedají mi svolení, abych je oslovoval. Co jim tedy nabídnu (výměnou za svolení)? Zde je několik námětů:

  1. Znalosti – bezplatně – rychle – pomoci Vám

  2. Zdarma získáte znalosti, jak pomoci Vašemu obchodu…

  3. Zvýšíme zdarma Vaši zručnost, pracovní dovednosti a soběstačnost. Například Vaše znalosti o…

  4. Členství v zájmovém klubu

  5. Peníze, hmotný dárek

  6. Účast v zájmovém programu

  7. Bezplatný vzorek, ukázka

  8. Informace, zábava, sázka

  9. Zbavíme Vás starostí – zdarma. Jakých starostí? Jak?

  10. Studie, whitelist, zdarma

  11. Pracovní nástroje (návody, postupy) zdarma

  12. Specializované knihy pro obchodníky (podnikatele) zdarma

  13. Seminář, on line chat, webcast, webinar, zdarma

  14. Zaslání cédéčka poštou

  15. Registrace zdarma

  16. ... ???

0 komentářů:

Okomentovat