Příklady, co může být dárkem, lákadlem či pobídkou jsem uvedl v 1. dílu seriálu o svoleném marketingu. Jaké mohou být cíle pobídek, lákadel, dárků?
- Přimět a povzbudit lidi, aby se dobrovolně přihlásili do programu svoleného marketingu. Předtím však musím lidem zřetelně a jednoznačně sdělit, že se jedná o program svoleného marketingu a co přesně bude následovat.
- Přimět lidi, aby se přihlásili k odběru bezplatného zpravodaje, zasílání novinek.
- Přimět lidi, aby Vás navštívili na Vaší internetové stránce, ve Vaší prodejně.
- Přimět lidi, aby Vám dali svolení. Příklady svolení jsem uvedl v minulém dílu seriálu o svoleném marketingu.
- Přimět lidi, aby Vám zatelefonovali, poslali e-mail nebo fax.
- Přimět lidi, aby dávali pozor, co říkáte, co jim sdělujete.
- Přimět lidi, aby se učili, získávali znalosti o Vašich produktech, přeměňovali je v informovanost, a nakonec v důvěru.
- Přimět lidi, aby si předplatili službu, produkt.
- Přimět lidi, aby nakoupili.
- Přimět lidi, aby Vám o sobě poskytovali údaje.
- Přimět lidi, aby s Vámi navázali vztah a opakovaně se s Vámi setkávali,účastnili se událostí a kampaní, při kterých je budete žádat o komunikaci.
- Přimět lidi, aby se zúčastnili průzkumu.
- Odměnit lidi za pozornost, čas a energii, kterou Vám věnovali, či budou věnovat.
- Zvýšit zručnost, dovednost a soběstačnost lidí.
- Posílit účinnost předchozích dárků, pobídek, lákadel.
0 komentářů:
Okomentovat