Jaké jsou druhy svolení? O jaká svolení byste mohli zákazníky žádat? Svolení k čemu? Svolení s čím? Zde jsou některé možnosti:
- Svolení s poskytnutím pobídky, lákadla, odměny
- Svolení se započetím prospěšné a opakované výměny údajů
- Svolení s účastí v programu svoleného marketingu
- Svolení s dalším postupem programu svoleného marketingu
- Svolení s přijímáním Vašeho učiva (seznamování s přínosy Vašich produktů)
- Svolení s pozváním na schůzky, setkání
- Svolení s poskytováním údajů (vyplňováním formulářů) o touhách, potřebách, hodnotách a značkových preferencích zákazníků, o tom, které potřeby zákazníků můžete uspokojit, čemu zákazníci dávají přednost
- Svolení s předkládáním nabídky dalších produktů
- Svolení s poskytnutím osobních údajů ke zlepšení nabídek a pobídek
- Svolení s poskytnutím osobních údajů k přizpůsobení produktů potřebám zákazníků
- Svolení se zasíláním reklamních e-mailů
- Svolení se sledováním, jaké zboží a služby zákazník kupuje, a po kterých pošilhává
- Svolení s nabídnutím zájmového programu
- Svolení se vzetím „osobních měr“ pro polozakázkovou výrobu
- Svolení s poskytováním nových služeb z dalších oborů
- Svolení se zasláním ukázky, videa, vzorku
- Svolení s návštěvou
O svolení musíte zřetelně a jednoznačně požádat, aby zákazníkovi bylo úplně jasné, co bude následovat. Svolení je naprosto bezcenné, pokud Vám ho zákazník neudělí výslovně, zřejmě, jednoznačně a zřetelně.
0 komentářů:
Okomentovat