- Zjistit, kdo jsou moji vypravěči, kteří o mně mluví.
- Sledovat, o kterých tématech mluví, co říkají o mně, o firmě, o zaměstnancích (a budu se snažit napravit to, co se lidem nelíbí).
- Vyhodnocovat, zda moje nástroje ústního marketingu něco mění
- Připojit se ke konverzaci
Znáte Twitter Search? Když navštívíte http://search.twitter.com/, můžete sledovat, co anonymní masy říkají o vás, o vaší značce, firmě, o oblíbených politicích, o čemkoliv. Ke každému hledání si můžete stáhnout RSS, takže víte, co se změnilo.
Je to jako kdybyste se ocitli v nikdy nekončícím setkání skupiny lidí, kteří diskutují o zadaném tématu. Je to velmi chytrý záznamník toho, o čem lidé štěbetají.
Pokud sami používáte Twitter, pamatujte, že vše co tam řeknete, ihned uvidí vaši sledovatelé. Každý kdo hledá, to najde.
Mnoho podrobností o měření ústního marketingu, bezplatných údajů a kontaktů na firmy provádějící výzkum lze získat v Blogu asociace ústního marketingu (anglicky).
0 komentářů:
Okomentovat