20. 11. 2008

Kam se ubírá hudební průmysl?


Debbie Levitt právě iniciovala na Triiibes nový projekt We Are Your People. Zve nás do svého nového byznysu. Když sleduje, kam se hudební průmysl ubírá, myslí si, že je třeba se více soustředit na turné a obchodování, to jsou oblasti, kde peníze jdou přímo umělcům.

Rozsáhlou studii na toto téma publikoval také Seth pod názvem The live music talk. Studie je k dispozici také v pdf: On the future of the music business. Stručně: Prodejní model v hudebním průmyslu je mrtvý. Nelze už spoléhat na prodej hudebních nosičů. Seth porovnává včerejšek se současnou realitou a vizionářsky projektuje budoucnost.

Můj spolužák ze střední školy, který provozuje produkční agenturu, se mi nedávno zmínil o klesající návštěvnosti kulturních akcí. Jakou to má souvislost s výše uvedenými aktivitami?

Pracuji na rozsáhlejší recenzi těchto aktivit. Tak někdy příště, už brzy, slibuji...


0 komentářů:

Okomentovat