- Marketing je interakce s lidmi a tvorba produktů, o kterých se lidé rozhodli hovořit.
- Obchodníci, kteří jsou plně zaměstnáni tím, aby neudělali žádné chyby, skončí jako nudní, sobečtí a stravující sebe samotné.
- Úspěšní obchodníci usnadňují hovořit o tom, co dělají. Lidé se pak rozhodnou o tom hovořit, a myšlenka, zpráva o produktu se šíří.
- Sociální sítě nejsou důležité. Důležitá je jedna síť. Důležité je kdo. Ne kolik a ne kde. Obchodníci potřebují hluboké vztahy, a ne dlouhý seznam přátel.
- Cílení je v marketingu nešťastný pojem, protože je to pojem lovecký. Lepší pojem je farmaření. Cílem musí být pravidelná péče, šlechtění a spolupráce. Lidé se chtějí podílet na dialogu, a ne abyste na ně ječeli nebo dokonce na ně dělali narážky.
- Podcasting je skvělý způsob, jak se do hloubky propojit se svou existující základnou fanoušků.
- Nejhorší spam je volat lidem na mobil.
- Když je to důležité pro obchodníka, tak to neznamená, že je to důležité pro mě, pro zákazníka.
- Vyprávějte správný příběh správným lidem správným způsobem ve správný čas.
- Čím méně prostředníků mezi vaší prací a lidmi, kteří by za ni mohli zaplatit, tím lépe.
- Jestliže denně neměníte a netestujete svoje landing pages (přistávací internetové stránky), plýtváte cenným časem a penězi. Zkoušejte cokoliv, testujte, měřte. Každá interakce je testovatelná, měřitelná.
- Je vzácné, když někdo otevře váš e-mail. Nepromarněte takovou příležitost. Starejte se o něj s láskou, ochraňujte ho, pěstujte si ho, važte si ho.
- Když nedokážete přeměnit pět lidí v šílející, blouznící fanoušky, ve fanatiky, v šiřitele vaší myšlenky, proč byste měli být schopni zapůsobit na 5 000? Nezapůsobíte. Jeden člověk v jedné chvíli. Starým způsobem, ale po internetu.
- Marketing není reklama! Marketing je co děláte a jak o tom mluvíte. Když opravdu děláte věci, o kterých stojí za to mluvit, lidé o nich budou hovořit, zpráva se bude šířit.
- V tom co děláte, buďte nejlepší na světě. Když budete třetí nejlepší v deseti věcech, nikdy neuspějete.
- Když tvrdě pracujete na tom, abyste byli jako kdokoliv jiný, uspějete nejspíše v tom, že vás budou ignorovat.
- Vůbec nejde o vás, o obchodníky-marketéry. Vůbec! Jde o mě, o zákazníka, o co se starám, o můj příběh, o mé cíle, o můj život. Můžete-li mi takový příběh vyprávět, chci ho slyšet.
- Lidé lžou, když se jich ptáte. Nelžou ale tolik, když jim dáte vybrat z připravených odpovědí.
- Knihy jsou skvělým prostředkem, jak u někoho spustit proces intelektuální proměny.
- Úspěšný obchodník-marketér v dnešním digitálním světě kontroluje co nejméně a dělá co nejméně chyb.
19. 11. 2008
Marketing v digitálním věku
Vybral jsem ze Sethovo myšlenek:
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
0 komentářů:
Okomentovat