5. 12. 2008
Klan zyOzy
Ke skvělému příkladu, jak vést klan, mě dovedl Ruben Harris. Klan zyOzy aktivuje mladé lidi ke globálnímu boji s chudobou.
Nechybí jim manifest, příběh, popis, jak se dostat k cíli (pomocí událostí, lifestream media – živého zpravodajství, komerčních aktivit, podporou inovací). Mají samozřejmě blog, nástroje pro sdílení myšlenky s přáteli a celou řadu spolupracovníků a podporovatelů (spojení).
Na svém blogu ukazují sílu Twitteru (viz obrázek) k získávání peněz.
Ve svém manifestu (doktríně) prohlašují: zyOzy je změna, spojitost a cíl, hledání, učení a vytváření mocné rovnováhy, vznešený boj, dobrodružství, nalézání krásy v pomoci druhým. Ujímají se přímých akcí (něco dělat) na podporu výživy, vody, zdraví a vzdělání, založených na komunitě a trvalosti.
Svůj úkol splní, až definitivně skoncují s chudobou na celém světě (konečný cíl). Řídí se heslem: v nás všech je láska, naděje a radost.
Máte také manifest pro klan svých zákazníků?
Štítky:
Klany,
Případové studie
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
0 komentářů:
Okomentovat