10. 12. 2008
Obamanomics
Podrobná studie sociálních médií „Obamanomics,“ jak Barack Obama získal a spojil své voliče s využitím internetu a rychlosti sociálních sítí je ke stažení v pdf (anglicky).
Dvanáctistránková exkluzivní zpráva popisuje krok za krokem Obamovu internetovou kampaň. Odhalíte, jak Obama na internetu vytvořil větší provoz navzdory tomu, že John McCain měl výrazně lepší výsledky ve vyhledávání pomoci Google a jaký vliv měla sociální média, zejména YouTube, Facebook a MyBarackObama.com na prezidetskou kampaň.
Ve studii je popis obsahu kampaně, spojení s voliči, vytváření společenství, komunity voličů, přeměna oslovených v nadšené následovníky a propagátory Baracka Obamy.
Je to skvělý příklad, jak v marketingu využívat ideologii, budování a vedení klanu příznivců a sociální média.
Štítky:
Ideologie,
Klany,
Případové studie,
Sociální média
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
0 komentářů:
Okomentovat