29. 9. 2009

Google SideWiki: pravidla hry se zásadně mění

*

Dnes dopoledne byl na tyinternety.cz publikován můj nový článek: Google SideWiki: pravidla hry se zásadně mění, http://www.tyinternety.cz/udalosti/google-sidewiki-pravidla-hry-se-zasadne-meni-238.

Teď píšu svůj první WikiKomentář ke stránce, která mi oznamuje, že se instalace lišty Google Toolbar s funkcí WikiKomentáře v prohlížeči Firefox zdařila. Zároveň zaškrtávám možnost „Také zveřejnit na mém blogu,“ a jsem zvědav, co se stane.

A co se stalo?

WikiKomentář se sám uveřejnil na tomto blogu ve formě předchozího textu.

Součástí textu byl i tento odkaz: pokud vám někdo pošle podobný odkaz na WikiKomentář, jako je tento (klikněte na „odkaz“ na začátku věty), nepotřebujete mít nainstalovanou lištu Google, a komentář si můžete prohlédnout.

Dále jsem přímo z WikiKomentáře zvolil možnost „sdílet na Twitteru,“ a dopadlo to takto.

Také jsem vyzkoušel možnost „sdílet na Facebooku,“ a toto se samo objevilo na mé zdi:

wikikcomment_on_facebook

WikiKomentáře lze prohlížet i z Google Chrome

Návod jak na to je v článku Use Google Sidewiki without the Google Toolbar (labnol.org). Z Google Chrome zatím WikiKomentáře psát nelze.

Photo credit roland.

*

Reblog this post [with Zemanta]

0 komentářů:

Okomentovat