3. 9. 2009

Odkazy na moje nové články na tyinternety.cz

Twazzup Live: dosud nejlepší prohledávání profilů na Twitteru, i v reálném čase

Firma Twazzup nabízí kanál „Live.“ Najdete na něm nejdůkladnější a nejdokonalejší profily uživatelů Twitteru, jaké kdy byly na internetu k mání. více

03.09.2009 Rubrika: Sociální sítě

Proč je Twitter podhodnocen a má hodnotu asi 10 miliard dolarů

Populární technologický „potížista“ Robert Scoble opět svými názory rozbouřil klidné vody vývoje sociálních médií.více

01.09.2009 Rubrika: Sociální sítě

Lifestreaming se přeměňuje na model „středu a paprsků“

Lifestreaming se původně točil kolem importu vašeho obsahu z různých zdrojů (sociálních médií) a jeho chronologického ukládání na jednom místě.... více

29.08.2009 Rubrika: Média

Nový vyhledávač LazyFeed otevřen pro línou veřejnost

LazyFeed, první personalizovaný real-time vyhledávač, byl spuštěn pro veřejnost. více

26.08.2009 Rubrika: Služby
Následujte mě na Twitteru
Staňme se přáteli na Facebooku
Sledujte mě na FriedFeedu
Přidejte si mě do své sítě na Delicious
Můj LinkedIn profil
*

Posted via email from Vlad Hrouda Marketing – lifestream v češtině (in Czech)

0 komentářů:

Okomentovat