10. 9. 2009

Odkazy na nové články

*
Na tyinternety.cz jsem publikoval následující nové články:

Squidoo: strategie pro marketing budoucnosti

Squidoo jsou jedny z největších internetových stránek na světě. Jsou příkladem skvěle fungující marketingové strategie, kterou můžete snadno na internetu... více

10.09.2009 Rubrika: Sociální sítě

Storystreaming. Jak z vašeho publika udělat tvůrce

Storystreaming je další „velkou novou věcí“ v blogování a v sociálních médiích. Díky snadno ovladatelné bezplatné aplikaci Posterous to můžete... více

08.09.2009 Rubrika: Média

Kolik příspěvků posílat do sociálních sítí?

Kolika příspěvky denně byste měli „krmit“ své sociální sítě, abyste co nejúčinněji získávali důvěryhodnost, vliv a moc? více

04.09.2009 Rubrika: Sociální sítě

Následujte mě na Twitteru
Staňme se přáteli na Facebooku
Sledujte mě na FriedFeedu
Přidejte si mě do své sítě na Delicious
Můj LinkedIn profil
*

Posted via email from Vlad Hrouda Marketing – lifestream v češtině (in Czech)

0 komentářů:

Okomentovat