*
V následujícím YouTube videu to říká publicista Jeff Jarvis, autor knihy „What Would Google Do?”
„Každý má tendenci, vidět internet podle vlastních představ. Média ho vnímají jako médium, obchodníci ho vidí jako obchod. Ne! Internet je stroj na spojování, který vyloupil celá odvětví, obzvláště obor reklamy. Vztah mezi firmou a zákazníkem je ideální, když je přímý, bez žádných prostředníků. Proto reklama selhává, je prohrou. Když nemáte dobré vztahy se zákazníkem, musíte použít reklamu. Přímé vztahy jakékoliv prostředníky zneschopňují, v reklamě, v obchodě, v prodejnách. Přímé vztahy jsou mnohem životaschopnější a účinnější. A tyto vztahy jsou dnes aktivovány díky odkazům, vyhledávání a komunikaci na internetu.“
Následujte mě na Twitteru
Staňme se přáteli na Facebooku
Sledujte mě na FriedFeedu
Přidejte si mě do své sítě na Delicious
Můj LinkedIn profil
*
0 komentářů:
Okomentovat