8. 9. 2009

Kdy zanikne internetová (a tisková) inzerce?

*
Dnes jsem našel na Lupě pěkný graf o poklesu reklamního trhu:

Picture_25-125233315798903.png
Není to podobné grafu, který mám už půl roku jako pozadí plochy svého počítače?

Where is everyone?
Z tohoto grafu je patrné, co všechno v roce 2020 zanikne: noviny, rozhlas, televize, webové stránky a blogy. Můžete si prohlédnout i dalších deset podrobnějších grafů a přečíst podrobný komentář v angličtině o historii a budoucnosti sdělování a sdílení informací, který napsal Thomas Baekdal.

Tento názorný graf ukazuje, jaká média v které době lidé používali, a předpověď, co budou používat do roku 2020. Když kliknete na obrázek, můžete si stáhnout jeho větší verzi nebo pozadí plochy počítače světlé a tmavé.

Následujte mě na Twitteru
Staňme se přáteli na Facebooku
Sledujte mě na FriedFeedu
Přidejte si mě do své sítě na Delicious
Můj LinkedIn profil
*

Posted via email from Vlad Hrouda Marketing – lifestream v češtině (in Czech)

0 komentářů:

Okomentovat