5. 1. 2009

Výhody Twitteru pro vaše podnikání (Twitter 2. díl)


Pokud používáte Twitter při podnikání, změňte otázku na své domovské stránce Twitteru „What are you doing (co děláte)?“ na „Čeho jste si všimla?“ Zde je deset výhod:
  1. Když se na něco zeptáte, získáte skvělý přehled o problematice.
  2. Když odhalíte svoji pravou tvář a podrobně se představíte, získáte skvělou návštěvnost a konverzaci.
  3. Lidé na Twitteru rozšíří vaše myšlenky k novým lidem.
  4. Prostřednictvím Twitteru se na mnohem osobnější úrovni spojíte se svými zaměstnanci a zákazníky.
  5. Twitter je skvělý pro budování značky, ale nikoliv pro podporu přímého prodeje.
  6. Je to jako když jste dříve lidem dali telefonní číslo pro zákaznický servis, dnes ale jde většinou o neobchodní konverzaci.
  7. Twitter nepřímo podporuje opakované nákupy jednoho zákazníka a ústní marketing (lidé o vás budou vyprávět svým přátelům). Nesmíte ale na lidi tlačit a mluvit o přímém prodeji.
  8. Získáte spojení se stovkami lidí, ke kterým byste se jinak nikdy nedostali. Budou mezi nimi i lidé s velmi vysokým kreditem a popularitou.
  9. Prostřednictvím Twitteru s vámi mohou dělat rozhovory novináři, a naopak můžete klást skupině lidí stejnou otázku.
  10. Twitter Search je úžasný způsob, jak sledovat, co lidé říkají o vašich produktech a službách. Pomocí @odpovědí (@replies) můžete veřejně odpovídat na jejich otázky, a to se potom promění v přímý prodej a navíc @odpovědi uvidí i všichni vaši následovníci (followers). To už je opravdová konstruktivní reklama.
Na závěr se podívejte se na článek na webu Business Week, jak 18 ředitelů (CEO) používá Twitter.

0 komentářů:

Okomentovat