- Když se na něco zeptáte, získáte skvělý přehled o problematice.
- Když odhalíte svoji pravou tvář a podrobně se představíte, získáte skvělou návštěvnost a konverzaci.
- Lidé na Twitteru rozšíří vaše myšlenky k novým lidem.
- Prostřednictvím Twitteru se na mnohem osobnější úrovni spojíte se svými zaměstnanci a zákazníky.
- Twitter je skvělý pro budování značky, ale nikoliv pro podporu přímého prodeje.
- Je to jako když jste dříve lidem dali telefonní číslo pro zákaznický servis, dnes ale jde většinou o neobchodní konverzaci.
- Twitter nepřímo podporuje opakované nákupy jednoho zákazníka a ústní marketing (lidé o vás budou vyprávět svým přátelům). Nesmíte ale na lidi tlačit a mluvit o přímém prodeji.
- Získáte spojení se stovkami lidí, ke kterým byste se jinak nikdy nedostali. Budou mezi nimi i lidé s velmi vysokým kreditem a popularitou.
- Prostřednictvím Twitteru s vámi mohou dělat rozhovory novináři, a naopak můžete klást skupině lidí stejnou otázku.
- Twitter Search je úžasný způsob, jak sledovat, co lidé říkají o vašich produktech a službách. Pomocí @odpovědí (@replies) můžete veřejně odpovídat na jejich otázky, a to se potom promění v přímý prodej a navíc @odpovědi uvidí i všichni vaši následovníci (followers). To už je opravdová konstruktivní reklama.
Seriál o Twitteru:
- 1. díl: Co je to Twitter?
- 2. díl: Výhody Twitteru pro vaše podnikání
- 3. díl: Blurting nebo konverzace
- 4. díl: Desatero Twitteru
- 5. díl: 7 způsobů, aby vám zákazníci na Twitteru naslouchali
- 6. díl: Jak používat TweetDeck – video
- 7. díl: Nový Twhirl je propojen s webem v reálném čase
- 8. díl: Twitter zvýšil svůj kapitál: vy máte hodnotu 42 dolarů
- 9. díl: Tweople: 27 způsobů empatie, konverzace a vztahů
- 10. díl: Co zajímá moje čtenáře?
- 11. díl: 8 jistých způsobů jak být na Twitteru smazán
- 12. díl: Spojte se s lidmi prostřednictvím své práce
0 komentářů:
Okomentovat