Žijeme v exponenciální době. Růst sociálních médií je exponenciální (viz obrázek). Již dnes je hlas sociálních médií silnější než tradiční reklama v televizi, rozhlasu, tištěných periodikách, na bilboardech atd.
Takto roste například Facebook:
Já jsem zatím na Facebooku nováčkem. A co vy?
Opusťte obehranou marketingovou básničku o „4 P“ (product, place, promotion, price) a naučte se novou o „5 C!“ Ta je základem sociálních médií, říká Mike Fruchter (blog / Twitter):
Jde o sociální média nebo o sociální marketing?
Takto roste například Facebook:
- Počet aktivních návštěvníků překročil 150 milionů za měsíc.
- To je více lidí, než žije v Japonsku, Rusku a Nigerii.
- 50 milionů návštěvníků přibylo od loňského léta.
- 20 milionů lidí přibylo od 10. prosince 2008.
- 75 milionů lidí používá Facebook každý den.
Já jsem zatím na Facebooku nováčkem. A co vy?
Opusťte obehranou marketingovou básničku o „4 P“ (product, place, promotion, price) a naučte se novou o „5 C!“ Ta je základem sociálních médií, říká Mike Fruchter (blog / Twitter):
- Conversation (konverzace)
- Community (společenství)
- Commenting (komentování)
- Collaboration (spolupráce)
- Contribution (přispívání)
Jde o sociální média nebo o sociální marketing?
Testuji propojení s Diqus.com
OdpovědětVymazat