Podle reportáže TechCrunch zvýšil Twitter svůj kapitál na 250 milionů dolarů. Pokud jste jedním z 6 milionů uživatelů Twitteru, potom máte hodnotu 42 dolarů.
Scobleizer to porovnává s firmou Kraft food, která utratila za reklamu na získání jednoho zákazníka 40 dolarů. To je opět jeden z důkazů neefektivnosti tradiční reklamy. Kolik utratil Twitter za získání jednoho uživatele?
Facebook nabídl Twitteru půl miliardy dolarů za jeho převzetí. Podrobné údaje o obou firmách podle CrunchBase:
Seriál o Twitteru:
- 1. díl: Co je to Twitter?
- 2. díl: Výhody Twitteru pro vaše podnikání
- 3. díl: Blurting nebo konverzace
- 4. díl: Desatero Twitteru
- 5. díl: 7 způsobů, aby vám zákazníci na Twitteru naslouchali
- 6. díl: Jak používat TweetDeck – video
- 7. díl: Nový Twhirl je propojen s webem v reálném čase
- 8. díl: Twitter zvýšil svůj kapitál: vy máte hodnotu 42 dolarů
- 9. díl: Tweople: 27 způsobů empatie, konverzace a vztahů
- 10. díl: Co zajímá moje čtenáře?
- 11. díl: 8 jistých způsobů jak být na Twitteru smazán
- 12. díl: Spojte se s lidmi prostřednictvím své práce
0 komentářů:
Okomentovat